måndag 2 maj 2011

Ordning och reda

Jag vill ha ordning och reda hemma jämt, då mår jag som bäst. Det brukar se bra ut på ytan, men det fallerar i garderoberna. Tyst går jag jag och tänker att det är omöjligt att hålla ordning i våra garderober då det finns så få av dem och så mycket att stoppa in i dem. En dröm hade varit att vakna upp en morgon, gå in i Lillemans 10 kvadratmeter stora rum och helt plötsligt se en dröm som leder in till en "pojk walk in closet", där allt är sorteret på hyllor, stänger och boxar. Tills den morgonen kommer ska jag ikväll vara tacksam för att jag orkat ta tag och städa ur hans garderob och ta väck för små kläder samt ringt och anmält oss för bord på en loppmarknad lite längre fram.


2 kommentarer:

  1. Åh, vilken dröm!! Men N har iallafall en garderob, E har för tillfället en byrå med TVÅ lådor där alla kläder trycks ner... :S

    SvaraRadera
  2. oh grattis i efterskott! hoppas att du hade en fantastisk dag!!

    min kompis och kollega har en walk-in closet. underbart och ja, vilken dröm!!
    kramar

    SvaraRadera