fredag 24 juni 2011

Midsommarafton

Dagen började med en härlig joggingtur, 3 1/2 km blev det och jag är nöjd med det. Har aldrig varit särskilt förjust i att motionera innan frukost eftersom jag oftast är hungrig när jag vaknar, men jag börjar sakta vänja mig, det har blivit någon dag varje helg som börjat så de sista veckorna! Natten har varit orolig, stackars Lilleman har haft hög feber, yrat och velat ha dricka mest hela tiden. Detta börjat tyvärr likna en tradition för han hade feber förra midsommar också då vi hade massa gäster i sommarhuset i skärgården, inte roligt med en liten kille som är helt slut och ligger och darrar av feber när man är ute på en ö, tur att fina vänner ställde upp med fix, disk och mat. Detta året är vi bortbjudna i samma traditionsgäng så vi packar Lillemans väska och hoppas vi ska kunna tillbringa dagen och kvällen med alla vännerna för det har vi längtat efter! Helgen fortsätter i sommarstugan med familjen samt ska vi förhoppningsvis kunna åka på kalas till Lillemans söta kompis A som fyller 1 år idag, grattis till ettåringen!

Mannen i huset smakade av Västerbottensillen till frukost och gav den högsta betyg så även om ni inte gjort den till idag så gör den vid ett annat tillfälle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar