torsdag 21 april 2011

Påsk

Idag avslutade jag årets hittills varmaste dag med 6 km intervallträning. Känns bra i benen och flåset förbättras för varje runda, jag orkar att jogga längre och längre sträckor innan det blir en stunds gång. Jag börjar rundan med att gå ca 1 km sedan startar intervallerna, ca 5 gånger jogging och 5 gånger gång. Detta känns lagom än så länge men jag hoppas kunna minska gången inom kort. Påskhelgen kommer spenderas med nära och kära, familj och vänner. Det är frukostar, middagar, fikor, besök i sommarstugan, födelsedagsfirande och vi ska även på betesutsläpp med Lilleman, det är ju så otroligt somrigt när korna studsar ut i hagarna - lika lyckliga som de ser ut känner man sig själv!

Så en rikigt HÄRLIG & GLAD PÅSK önskar jag er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar