måndag 4 april 2011

Premiär

Fick rosor av mannen i huset för ett tag sen, titta och njut!

Välkomna till Josses Rum som är min del av internet där jag vill dela med mig av recept, träning, inspiration och en liten bit av mitt liv. De vackra rosorna har för länge sedan vissnat men med ett kort som minne går det snabbt att fräscha upp minnet av hur mannen i huset kom hem efter en lång jobbhelg med rosor till mig och leksak till lilleman, jag hoppas kunna förmedla vardagen mellan raderna till er! Jag har klurat, fixat och till slut bestämt mig för att jag gillar bloggandet. Efter några prövoveckor är det nu dags för bloggpremiär!

5 kommentarer:

  1. Jättehärligt! Kul att höra från dig igen och jag blev riktigt glad när jag såg på fejjan att du börjat blogga igen! Härligt med inspiration! Kram

    SvaraRadera
  2. Johanna: vad glad jag blir =)
    Lisa: Tack!!

    SvaraRadera