fredag 26 augusti 2011

Välkommen Fredag



Världens bästa Lilleman är en "jag måste bara..." unge. Vad man än säger till honom svarar han med "jag måste bara...". Idag går denna meningen om och om igen "Jag måste bara plocka svamp mamma", det är jag satt griller i huvudet på honom med allt svampprat. Stora Nalle Puh som han vann på Ölands Djurpark är en ny favorit, helst ska den vara med i sängen, på toaletten och vid matbordet. För en stund sedan hörde jag Lilleman säga "Jag måste bara kela Nalle Puh Mamma" och nog låg han ovanpå nallen när jag tittade in på rummet.


Fredagarna är underbara, jag slutar redan innan lunch så idag hämtade jag Lilleman innan sovdags och när han tog sin tupplur hann jag städa av huset så nu har vi hela eftermiddagen till att vara ute i solen och mysa!

2 kommentarer:

  1. Tack för en underbar kväll hos er, mat-vin får topp betyg....underbart att träffa lilleman och så mysigt att få åka med till Andrens bagerie på lördag morgonen för att köpa in frukost bröd....pussar och karmar till er alla tre från farmor/Åsa-farfar/Pelle.

    SvaraRadera
  2. Åh goding där!! Astrid säger inte just nu...
    Undrar var det kommer ifrån haha

    SvaraRadera