måndag 12 september 2011

Presenttips


Igår slet jag och Lillebror vårt hår för exakt rätt form, rätt färg och format på inbjudningskorten till bröllopet. Photoshop och jag kommer nog aldrig bli vänner. Efter hårt jobb fick jag en väldigt trevlig belöning, bebisgos. Fröken S är helt underbar, liten, varm och hon har mycket mörkt hår. En liten stund ville hon gosa sedan var det tillbaka till mamma som gällde. Det gör gott i hjärtat av de små liven och ikväll är jag hembjuden för att få träffa Gossen T! Lilleman och mannen i huset får dock vänta lite för de är förkylda och får stanna hemma. Det är speciellt att gå runt och kika på bebiskläder och välja något man tycker extra mycket om till de små nyfödda. Fröken S fick en härlig filt från Villervalla igår, den är underbar i murriga höstfärgen som passar till det mesta!

2 kommentarer:

  1. Säg bara till om du behöver hjälp med Photoshop!! Är ingen expert men hjälper gärna till om jag kan :-)

    kramis
    Sophie

    SvaraRadera
  2. Pussa Nils från farmor ...han var så kul igår ..fullt ös. Vi ses på fredag..kram Åsa

    SvaraRadera